ingen känsel när tårarna rinner ner för kinden.

det finns en skara som utmärker sig i livet, den skaran av människor kan lyfta upp en annan, göra någon annans dag, skriva ord som borrar sig djupt in i hjärtat och den skaran finns här. just här och läser. jag är riktigt glad att ni finns. att ni trots att jag bara träffat vissa av er i verkligheten är så otroligt fina. det är ju det man kommer så långt med, en vänlig och omtänksam insida. jag har kontakt med så många som mått dåligt, och jag är så glad och framförallt lycklig att jag med både bloggen och mejlen som kastas hejvilt fram och tillbaka mellan oss får er att må bättre. jag önskar att fler kunde inse att det är inget fel med att må dåligt, det är inget fult. därimot så försöker jag lägga fokus på det som är bra i livet istället. för det dra upp så mycket mer än att hela tiden tänka på det som varit. jag finner inga ord. men ni berör mig. djupt in i hjärtat och själen. jag är så glad att ni finns! grät när jag läste att en tjej befunnit sig på botten och med sin styrka och att jag visat att det faktiskt går, klarat sig. trots att jag är helt bedövad i ena kinden (varit hos tandläkaren) så rinner tårarna ner. men jag känner dom inte.

tack för ert stöd, för att ni finns, för att ni bryr er, för att ni trots att ni inte känner mig utanför här ger så mycket. jag hoppas ni känner att jag ger er mycket tillbaka också! ♥

nu ska jag åka till jobbet strax, börjar 13 och slutar 18. sen ska vi kolla på film ikväll och äta grillspett, jag vill grilla! majskolvar, grillspett med kött, stark korv, paprika, champinjoner och annat gott. hemmagjord potatissallad och en filt i solen. snart snart kan vi grilla varje dag i vår fina trädgård. känns helt sjukt att vi köpt hus. jag som för 4 år sen satt och var apatisk och hörde röster och såg syner och låg på psyket. jag väntar barn, jag jobbar nästan en heltid, jag är gift, jag har köpt hus, jag har pluggat upp mina gymnasiebetyg. så ja, det går trots att man nått botten. man måste bara tro på sig själv och våga lita på att man verkligen kan. för ni kan bara ni vill. jag är nog ett levande bevis på det.

puss! och ha en fantastisk dag! ♥





Kommentarer
Postat av: Ami

Nu gråter jag också. Tack Fanny... det är faktiskt allt jag kan skriva - Tack <3

2011-06-09 @ 13:40:12
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: M

Tur att personer som dig finns! Levande bevis på att allt går bara man vill - ingenting är omöjligt! Tack för att du delar med dig av ditt liv för det skänker oss andra styrka o positiva tankar.



2011-06-09 @ 15:08:33
Postat av: Pixie

Att läsa din blogg ger inspiration att orka se dagarna mer positivt. Blir alltid glad av att läsa det du skriver. Även om du ibland kan skriva om mindre roliga och ganska jobbiga saker så blir i alla fall jag glad av att se att någonstans finns det alltid en positiv och ljus sida. Du är en inspiration Fanny! kram

2011-06-09 @ 18:03:35
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: kajsa

din blogg är dagens höjdpunkt fanny!!



längtar tills det blir husbloggning, och när Hector kommer (:

2011-06-09 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback