Ischiasnerven

nu har jag varit hos sjukgymnast och fått veta att min ischiasnerv är i kläm ): samma smärta som jag hade direkt efter krocken i några månader förra sommaren kom tillbaka för någon månad sen och jag kan knappt gååå. aj va ont jag har. inte undra på mitt jäkla annama humör jag får i mellanåt (; hur som helst, jag ska dit igen på måndag och hoppas att det blir aningen bättre. han ville sjukskriva mig, men jag vill inte. eller kan inte. måste ha sex månader för att få min mamma penning och nu är det två månader kvar. så jag står ut! får försöka variera mig på jobbet och inte sitta/stå för länge.

ska åka till jobbet om fem timmar, och jobbar till 23:15, alltid öppet en timme längre dagen innan någon storhelg! så blir färga håret för det har jag inte hunnit än och klippa mig och redigera bröllopsbilder (: och umgås med hjärtat såklart! vill kura ihop mig i soffan med honom och läsa varsinn bok/tidning och dricka te. och ha tända ljus. mysväder idag igen. får se hur morgondagen blir, brukar det inte alltid regna på midsommar? :P

ska ta och göra lite te och vakna till liv och sen sätta fart med allt! hoppas ni får en toppendag! trots det ruggiga vädret.

ta hand om er ♥ puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback