Linkin park

precis målat naglarna svarta. och ska bara byta om, sen åker vi till globen och går på linkin park konserten. ska bli skitkul :D jag är fortfarande lite hängig, men eftersom biljetterna var köpta sen länge så samlar jag alla krafterna och som sagt, ska bli jättekul (: jag och älsklingen är det som går. han fick biljetterna i födelsedagspresent. idag har vi tagit det lugnt på morgonen, mysfrukost och sen fikade vi i solen med mamma. efter det blev det lite kika i affärer och middag på restaurangen o'learys! myspys! och nu ska jag bara byta om som sagt, så kör mamma oss sen. fy sjutton va skönt det ska bli att ha körkort sen. befrielse! (;

vi hörs senare. ha en jättebra kväll. det kommer vi garanterat! :D

puss&kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback