Liten i vecka 26 (25+1)

idag är vi inne i vecka 26 redan. man känner att han börjar lägga på sig vikt mer och mer nu, för jag har ont i rygg och höfter. jag har i utbyte mot att mått underbart i psyket under graviditeten fått ha ont i kroppen istället. foglossningsbältet och kryckorna hjälper en del. halleljua (; mitt nya smeknamn både på jobbet och hemma är numera "tjockis" haha. magen är en riktig kanonkula vill jag lova. här är lite nytagna bilder på mysmagen och vår fina son som såfort jag rör magen och drar handen över den svarar med att sparka. vi älskar dig hector! över allt annat! nu har du fått ett sparkonto i ditt namn. när du döps kommer vi bara önska oss pengar till ditt sparande. och varje månad kommer vi stoppa in pengar där till dig. sen kan du tex köpa dig en lägenhet när du inte står ut med oss längre (; för vi kommer aldrig aldrig tröttna på att ha dig nära! ♥












jag älskar min mysmage!! ♥








Kommentarer
Postat av: Marielle

Fina byxor har du med:). Jätte roligt att du vill dela med dig av bilder för oss som inte träffar dig irl. Jag ser fram emot fler:). Sen kan du kanske lägga upp en rad med bilder vecka för vecka i samma pose som en liten rullande film typ. Kul o se hur den växer o sjunker :).

2011-06-30 @ 21:10:52
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback