sova

nu ska vi krypa ner i sängen och sova. nyduschade och efter en mysig kväll i soffan med tända ljus, efterrätt och te. vi såg en gullig romantisk komedi. tur att maken min gillar såna filmer med (; vi passar bra ihop han och jag! ♥ ska bli skönt att sova, jag är jättetrött. imorgon jobbar jag åtta timmar men börjar inte förrens tre. så på dagen ska jag fixa med bröllopsfoton, mysa med älsklingen, packa lite och färga håret. mitt hår växer som bara den nu när jag väntar bebis. så utväxten är rejäl (; jag är enligt frisören mellanblond i mig själv. så hector kommer antagligen få mellanblont/ljusbrunt hår, mörkbrund/gröna ögon, fräknar, lockigt hår (då både jag och sebastian har korkskruvar när håret växer) och vara vääärldens sötaste bebis. vi är så nyfikna på hur han kommer se ut! oavsett vad, så älskar vi honom mer än allt annat. vår skatt! så efterlängtad. imorgon (ons) går vi in i vecka 25. 15 veckor kvar. om liten kommer ut på beräknat datum såklart (:

kvällen har verkligen varit bra. nöjd med hela dagen (: låg och myste på spikmattan och läste "familj living" en stund. bara ha lite egen tid i mellanåt är så mysigt! ska börja prenumenera på någon inredningstidning och family living sen när vi adress ändrat till huset. mysigt att ha tidningar dimpa ner i brevlådan (: gud vad jag längtar efter allt. men tiden går fort nu, och jag njuter av varje dag. livet nu är (iallafall) snart precis som jag drömt om. och jag är så himla lycklig att jag får dela det med en person som jag känner trygghet och samhörighet med, som är lik mig och delar mina värderingar, drömmar och mål. vi går på samma väg i livet och har samma mål. för mig är det livet komplett. sen att vi hittar på galenskaper och bus ofta,. det kryddar bara tillvaron ännu mer. vi är inga inrutade svenssons, även fast det är svenssons vi verkligen vill vara med hus, barn och lycka. vi är bara snäppet mer extrema. och jag älskar oss så himla mycket för det. jag kan inte bli lyckligare.

nu står ryggmassage (mammamassage) som det så fint heter på schemat innan vi somnar. är han inte alldeles alldeles underbar så säg (;

puss&natti!



vackrare än dig kan ingen vara! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback