tacos och blommor

jättetrött ikväll. ska bli helt underbart att sjunka ner i soffan och kura ihop i älsklingens varma famn. han hade verkligen gjort det mysigt när jag kom hem idag, fixat tacos och köpt blommor och kort och skrivit så himla fina saker. blev jätteglad såklart! ♥ världens bästa make har jag! och nu blir det mys i soffan. tänkte slänga ihop en efterrätt åt oss som vi kan mumsa på under filmen. ska bara kika vad vi har att svänga ihop (: lite hallon med krossade maränger och kola sås.. och riven vit choklad.. och lite vanilj glass. hm hm. får se (: det vet jag att vi har iallafall.

ha en mysig kväll nu. imorgon ska jag till sjukgymnasten och fixa kroppen lite. ont i höfterna. nästa vecka ska jag på akupunktur för bäckenet. skööönt. ja inte att få nålar i sig, hehe. men det efteråt (:

puss&godnatt!





mysig middag kom jag hem till ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback