vecka 22 med liten.

med vår älskade hector ♥ vad du lekt i magen ikväll liten. mormor fick känna en rejäl spark också. hon sken som solen, precis som din pappa gör varje gång han får känna dig. jag älskar att känna dina rörelser därinne och har börjat märka av dina sovrutiner. du vaknar runt elva på dagen och sover några timmar på eftermiddagen, och somnar runt 22 igen. gud vad jag älskar dig! det är helt otroligt hur mycket. blir varm i kroppen och hjärtat av att tänka på dig, vilket jag gör jämt. du är så älskad!





















svart maxiklänning och randig kofta - h&m.





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Vilken fin mage du har =)

2011-06-03 @ 10:51:35
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Fanny! Jag är i en känslomässig dag/period. Och jag blir tårögd av att läsa din blogg. Du verkar må så bra, allt verkar gå dina vägar nu. Och du är så värd det, du är så stark! Trots allt du varit med om, så är du där du är idag, i en stark personlighet, med en man du älskar och med en Hector på väg. Du klär i din graviditet, du ser stolt ut och du ser helt fantastiskt ut! Jag saknar dig kära vän! <3

2011-06-06 @ 19:19:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback