vera

den 2 juni 2010 somnade min älskade vän in i min famn. ett helt år sen. jag har saknat henne varje dag. gråtit, saknat gör jag varje dag. ingen kan någonsin ersätta dig, du var och kommer alltid vara den katt som lämnat mest avtryck i mitt hjärta. jag fastnade för dig på stört när vi hämtade dig, du blev min bästa vän, den enda som verkligen alltid fanns där dygnet runt för mig. att du togs ifrån mig så hastigt gör så fruktansvärt ont fortfarande och jag tror den känslan av tomhet du lämnade efter dig aldrig riktigt kommer fyllas igen. jag har din urna över jord. jag vill att du ska få en plats där du kan känna dig trygg precis som jag gör,. och jag har inte känt mig rotad någonstans sen du lämnade oss den där dagen. jag har inte tvättat klänningen jag hade på mig sen den dagen, trots att det var min favorit. du fick inte försvinna helt. vi ska plantera ett körsbärsträd i vår trädgård. där ska jag begrava dig. vill kunna gå till dig varje dag. det har varit en jobbig dag idag. jag har lovat mig själv att försöka vara glad. för jag vet att du alltid blev så orolig när jag grät. så jag har försökt att göra det bästa av den här dagen. även fast jag känt den där saknaden efter dig som en värk i hela kroppen. jag är så arg för allt som gick fel. människors klumpighet och nonchalans. hade det där inte hänt, hade du levt idag. men jag försöker att inte tänka så. jag försöker tänka på alla fina år jag fick med dig, alla mysiga stunder, alla gånger du gjorde mig på bättre humör. jag önskar av hela mitt hjärta att du har det bra nu. för det är otroligt tomt här nere utan dig.

jag älskar dig vera! ♥ i always will.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback