fredagskvällen

har spenderats på jobb (: lite stolt över mig själv är jag, för jag kräktes två ggr på jobbet, men kämpade på. och det gick bra. bara att jag var helt yr. jag har gett mig fan på att inte vara hemma för att jag mår illa. och kräkas det får man göra på rasten (; självdisiplin säger jag bara. hehe.

blev hämtad av älskling och mamma. riktigt skönt (: tänt ljus här hemma och ska snart äta lite kvällsmat då jag inte ätit någon middag. tvätta av sminket och sen krypa ner i mysiga sängen och gosa med kärleken. imorgon är det jobb från 10-17 och sen tänker jag ha världens bästa lördagskväll med världens bästa make! ♥ och laga någonting gott ur kokboken "halv åtta hos mig" och se på någon bra film :D nästa helg är jag ledig tror jag. hoppas jag för då fyller sebastian 26 (: har massa mysiga planer hihi.

ska hoppa i pyjamasen nu och tvätta av sminket och lägga mig i soffan och mysa med katterna och läsa. vi hörs mer imorgon! sov så gott sen. puss&kram!




köpte ett vetebälde till mig skönt när ryggen ömmar och ett vetehjärta till vårat hjärtegryn allt från lundmyr of sweden (:



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Vetebältet har jag också, väldigt bra när man har ont i ryggen eller när värkarna kommer och man får ont i magen =)



När jag mådde illa ät jag (precis som du) åksjuketabletter men jag tuggade även vanliga tuggummin och det hjälpte faktiskt. Du skulle även kunna prova Novalucol, det lägger sig som en hinna i magen och kanske det kan lindra ditt illamående, alt kan du fråga på apoteket om det finns något annat än åksjuketabletter mot illamående men kom ihåg att nämna att du är gravid

2011-03-27 @ 12:05:22
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback