god morgon torsdag!

sitter och försöker kämpa med mitt illamående. usch, åksjukepillret börjar nog värka om någon halvtimme. har mått mer illa dom senaste dagarna. men det där går tydligen i perioder. kämpa på! fick frukost på sängen innan älsklingen gick. han är så mysig. väcker mig med en puss och sen sträcker han fram frukost ♥ finaste!

idag börjar jag som sagt inte förrens 17. kvällspassen är lugna och det är bra när jag inte mår så bra. men samtidigt går det fruktansvärt sakta :P jag älskar tempo och när det händer saker, iaf på jobbet, hemma därimot vill jag bara ta det lugnt och andas.

ska nog krypa ner i sängen en stund till och bläddra i lite tidningar och vila. passa på att sova när jag kan och har sovmorgon (:

vi hörs senare! var rädda om er! puss&kram!



en mysig harrypuss ♥ och en väldigt trött jag (;



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Passa på att sova nu när du kan =)

2011-03-25 @ 07:59:21
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback