Good night

nu ska vi krypa ner under täcket efter en skön dusch och insmorning. blivit jättetorr sen jag blev gravid så det missbrukas krämer hejvilt (; och jag som redan var lotionnarkoman innan. hehe. vi har haft det supermysigt ikväll med långkok av kalops med kokt potatis, film i soffan kramandes och glass med smakerna citron & lakrits och pistage. jum jum,. legat och myst och pratat om bebis och alla våra planer.. älskar dom alla ♥ blev trötta nu och ska sussa.

imorgon ska jag plugga järnet och vila så jag blir frisk tills på fredag! inte så mycket mer än så. men såklart hörs vi imorgon igen! (: tom i huvudet nu.. tips på vad ni vill läsa om är väldigt välkomnande just nu! så säg till.

sov så jättegott och dröm sött. stor kram till er alla! ♥





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Jag rek bad-och ducholja alt babyolja. De luktar inget men du slipper ju smörja in dig hela tiden

2011-03-16 @ 09:08:36
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback