"helg"

aaaooo jag är tröttfis. hihi (: har jobbat idag första dagen efter förkylning och jag är fortfarande sjuk, men ingen feber och det är skönt, dock rinner näsan som jag vet inte vad ^^ fick lära mig expresshoppen idag. det var kul (: slutade fyra och slubblade innanför dörren strax efter halv fem. fick skjuts av ann till tåget, vi jobbar på samma ställe, fast vi ses inte så mycket på jobbet ): men ibland slutar vi samtidigt och då brukar hon köra mig.

kom hem och pratade i någon timme i telefon med alexander, givande samtal. som jag sagt innan, glad att vi är vänner. medans satt älskling med sin elevstudent från gymnasiet och pluggade. det är helt sjukt att få ut 260 kr efter skatt på att göra läxor med folk. vissa har det bra (;

somnade på sängen helt utslagen trött. väcktes av god lukt i köket och en mysig puss ♥ älsklingen hade lagat chili con carn med vitlöksbröd och massa tända ljus. myspysfredag! önskar att jag kunde säga att jag är ledig imorgon, men icke. jag tog ett extra pass, härligt med 100%ob. ska bli kul att se hur mkt lön jag får ut första gången. änsålänge har jag jobbat 57 timmar på 8 dagar (: så mer än en heltid. det känns bra. jobbar jag som jag gjort nu kommer jag få  31 tusen innan skatt. hejamammapenning :D

ska strax äta lite efterrätt och mysa i sängen. älskar att mysa! speciellt med världens bästa ♥ vi har verkligen haft en bra och mysig kväll. att få umgås med sebastian är det bästa jag vet. trivs så otroligt bra med honom! och det är ju tur det för om 29 veckor kommer vår skatt ♥ tänk att så många tror att det är tvillingar. ska bli spännande på ultraljudet. jag kommer svimma om det ligger två bäbisar där inne och guppar. men vi båda har tvillingar i släkten och ja, då är det ju inte helt konstigt om det skulle vara så. magen är väldigt stor för att jag är bara i vecka 10+1 ja, vecka 11.. slutet av månad tre om jag inte är allt för snurrig. (:

på söndag och måndag är det visning på bostadsrätten. här har ni den. världens pyttigaste hihi (: ska bli riktigt skönt med större snart. fast lite mysigt är det att leva så tättinpå. en sak som jag saknar dock är mina kläder. aldrig varit med om att ha slut på underkläder innan.. då jag har över femhundra trosor.. skojar inte (; så känns det underligt att i slutet av varje vecka behöva ha obekväma hipsters för att dom sköna är slut. hrm. hur som helst, i huset blir det en fin walk in closet.. där ska det få plats massa massa kläder (:

nu gör hela kroppen ont. måste lägga mig ner en stund och vila. trött trött trött. (: vi hörs mer imorgon! ha en jättemysig helg nu och var rädda om er ♥



tycker verkligen om den gråvita färgen på trägolvet, någontingt liknande ska vi ha. och på bilden är det en exakt likadan kakelugn som vi har i sovrummet vi kommer ha. kommer bli så mysigt att elda i den. ♥ och ligga och lyssna på när elden sprakar och se hur den lyser upp det mörka rummet och ligga tättintill dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback