jobb jobb jobb

blev ett extra pass idag mellan 10-17. får vara ledig imorgon istället och det är bra för då skulle jag bara jobbat fyra timmar (: den här veckan jobbar jag 58 timmar. då blir det nästan fem tusen ut i veckan efter skatt. det känns helt galet att ha pengar när man haft så lite innan när jag var sjukskriven. men väldigt kul. (:

har precis duschat och ska sminka mig och äta en macka innan jag går till tåget. hoppas ni får en helt underbar tisdag! så hörs vi ikväll (: massa pussar&kramar ♥





Kommentarer
Postat av: Gustav Åberg

58h?! Tänk på hälsan, om du fortsätter så kanske du går in i väggen?!



//en orolig

2011-03-22 @ 10:06:09
Postat av: Fanny

Gustav: va gullig du är Gustav :) jo trött är jag och det känns som jag bor på jobbet. Men jag orkar! Sen kommer jag såklart känna efter om det blir för mycket! Och inte ta massa extra pass. Hur mycket jobbar du i veckan?

2011-03-22 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback