pirrar i våra magar!

nu vet jag knappt vart jag ska sitta.. om jag ska stå, ligga eller hoppa.. eller göra en kullerbytta. jag är så nipprig och hela kroppen är varm och kall om vart annat. HJÄLP. idag var jag hos barnmorskan. och hon sa "ohj" det första hon sa när hon såg mig. ja, magen är så stor som i minst vecka 20. när hon kände på livmodern satt den långt ner som den ska i vecka 13. men, den är "för stor" för att vara i vecka 13. så hon tror twins. imorgon gott folk har vi fått remiss till liljeholmens privata barnmorseklinik för ultraljud. så då får vi se på skärmen. herregud, jag kommer ju inte kunna sova i natt. tur att jag är ledig i fem dagar nu (: heelt wounderful! ska bli så mysigt & skönt. och vi har massa mysigheter framför oss ♥

imorgon ska jag och mamma veckohandla massa mat och fylla upp här hemma. mår mycket bättre med mycket mat hemma. mysigt att gå och äta och ha tusen olika pålägg (: hihi. sen ska vi ju på ultraljudet och sen på kvällen runt åtta kommer håkan och hans tjej på middag. ska bjuda på nått från "halvåtta hos mig" tänkte vi. låg i sängen igår och åt glass och bläddrade tillsammans i boken.. men inte hittat någonting än. vi får se helt enkelt. (: sen ska det ju fixas och trixas inför lördagen (: gud så mysigt det kommer bli :D ska skicka iväg hjärtat mitt på promenix eller någon annanstans någon timme, sen så (;

han är påväg nu, kommer närsom helst, ska bli väldigt mysigt att få hem honom! ska ta och röja lite i köket, det är min dag idag (; hihi.

puss&kram på er.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh,vad spännande!!riktigt häftigt med tvillingar om det nu skulle vara det!Lycka till imorrn!Alexandra

2011-03-31 @ 17:03:06
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: jessica

Oj vad spännande! Förstår att du är chockad och lycklig. Lycka till imorgon, kramar

2011-03-31 @ 17:45:09
Postat av: Evelina

Hihi guuud vad spännande!! Jag blev också pirrig nu ju :-D

KRAM

2011-03-31 @ 18:09:11
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Annica - mamma till Elias

Åh vad spännande, lycka till imorgon =) kramar

2011-03-31 @ 19:56:27
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Lycka till imorn, hoppas det är twins :) En av varje vore ju roligt :) Kram

2011-03-31 @ 20:54:24
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Lina

åh lova uppdatera när ni vet :D

2011-03-31 @ 21:55:24
URL: http://natalina.se
Postat av: Petra

Vad spännande! Tänk om det blir en av var? Då får ni använda alla namn!



Kram

2011-03-31 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback