varmt bad med mys från lush

idag har jag icke mått toppen vill jag meddela,. men såna härligheter ska vi inte prata om här (; jag har mer eller mindre legat på badrumsgovlvet hela dagen. skoj. kravlade mig upp och tog en varmt bad med mjukgörande badbomb från lush med massa mysiga oljor för ett tag sen, tände ljus och släckte ner och sjönk ner med en ansiksmask från makeup store. toppen är den. har både fuktgivande mask och lermasken. låg där i 40 min innan älskling kom hem och hjälpte mig upp. och nu ska han laga middag till oss. jag är vrålhung. blir korvstroganoff med ris. och det är jag jääättesugen på nu (: sen ska vi bara mysa i soffan och titta på film och sebastian ska iaf få kalasa på grillchips, sourcream ringar och smågodis. det är han verkligen värd min älskling ♥ aldrig varit med om snällare och omtänksammare människa! jag älskar honom verkligen! ♥

hoppas eran lördagskväll blir mysig! det blir vår garanterat. för vi har det mysigt jämt :D

ta hand om er nu, så hörs vi mer imorgon. då ska vi åka på husvisningen i katrineholm, gillar vi det, så köper vi det! whii :D

puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter inget vidare med illamåendet. Hoppas det är bättre idag och att ni får en trevlig utflykt till katrineholm. Solen skiner här, hoppas den gör det hos er också. Kram

2011-03-06 @ 10:00:59
Postat av: Ann-Sofie

Ang maskerna, de är väldigt bra, gillar de också. peelingen är helt underbar. Svårt att hitta en peeling med lika små skrubbkorn som den har. Like!

2011-03-06 @ 10:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback