vecka 12 idag



tagen igår alltså vecka 10+6 och idag är vi i vecka 12, alltså 11+0.. hah, det där kommer ta en evighet innan jag lär mig :D alla tror att det ligger två små i magen. magen är enorm för att bara vara i vecka 12,. om 6 veckor får vi det svart på vitt. hjälp. jag vet inte om jag kan vänta så länge!!

nu ska jag till jobb och jobbar 8-17. sen ska jag och älsklingen sova tiiiidigt idag. för vi har bara sovit runt fyra timmar. låg uppe och pratade och myste i natt. ibland får man, bara för att. hihi.

ha en jättebra dag nu så hörs vi mer sen. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Menar du inte 10+6 igår och 11+0 idag. Efter +6 går det över till en ny vecka. Det är lite tjorvigt jag vet och att försöka förklara det till sambon är inte det lättaste heller, han fick aldrig häng på det hela, veckor hit och veckor dit

2011-03-24 @ 11:58:17
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Lisette G

Säker på att Sebastian är pappan? Du var väl nyss tillsammans med Alexander?

2011-03-24 @ 15:57:56
Postat av: fanny

lisette: haha, va gulligt, tänkte du på stl på magen? :) nej vi har inte haft sexuelltumgänge på läääänge (jag och alexander..över ett år och vi gjorde slut för över 1,5 år sen). och eftersom jag hade min sista mens när jag och sebastian blivit tillsammans så är det säkert ja! sebastian cobert is the dad ;D

2011-03-24 @ 18:23:52
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Natalina

tror nog verkligen att det är fler än en i magen din, eller så har du din livmoder väldigt långt fram :) Kul att följa din blogg iaf :) Det har jag gjort länge även om jag aldrig kommenterar. Hoppas du har det bra och att allt löser sig för er. Alla negativa saker för något bra med sig och glöm inte att du är stark!



Kram från Lina

2011-03-24 @ 21:04:50
URL: http://natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback