zombie

jag är så jäkla trött hela tiden. inne i någon slags svacka tror jag och det enda jag gör hemma är att sova. så därav frånvaron i går ja, plus jobb då. i lördags när vi skulle ha vår myskväll efter tacosen så somnade jag som en sten på soffan. haha. mysiga klubben (; men så är det ju. gravid = aptrött och uppepå det jobba så mycket är jag inte alls van vid. jag längtar tills den 1,2,3,4 och 5. då är jag ledig! nej jag förstår verkligen varför jag är så trött. jag har inte jobbat heltid på 5 år, jag är förkyld och inte alls frisk när jag började jobba igen, jag är gravid och trött och mår illa från morgon till kväll, jag ska lära mig nya saker på jobbet hela tiden och ha massa ansvar som gör hjärnan överarbetad, det är massa nya intryck, jag har varit ledig två dagar på nästan en månad nu sen jag började jobba. då blir man nog såhär. trött och sliten. så ledigheten är mer än välkommen.

ska ta och äta frukost nu. måste komma in en timme tidigare på jobbet, ska lära mig stängningen ordentligt så jag kan stänga i kväll. sen jobbar jag som sagt till 22:15 och sen hem och sova. sa det till min chef när jag pratade med henne nyss.. jag bara sover, äter och jobbar. jag är sååå trött, haha. bara kämpa. men nu börjar kroppen säga ifrån. imorgon jobbar jag stängning också och sen är jag ledig onsdag och då ska jag och helena ses och äta middag. behöver få en helenakram! och sen jobbar jag 8 - 12 torsdag och sen kommer ledigheten :D på lördag fyller min älskling 26 år och då ska jag göra massa mysigheter för honom (: hihi. på fredag blir det att planera och fixa det sista! jag tycker det är så kul med överraskningar :D

ska ta och äta en brakfrukost nu, magen ropar! vi hörs lite senare (: ha en jättebra dag! puss&kram.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha en frågestund igen?=)

2011-03-28 @ 11:55:22
Postat av: Lina

Du är så stark som jobbar och står i! :) Jag vet att många inspireras av dig, jag är en av dem :)

2011-03-28 @ 12:43:15
URL: http://natalina.se
Postat av: fanny

Lina: tack gumman, gud vad jag behövde det där nu. du är guld värd <3

2011-03-28 @ 13:10:53
URL: http://littemissunshine.se
Postat av: Annica - mamma till Elias

Du är duktig som kämpar på =)

2011-03-28 @ 14:50:23
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback