liten instickare.

jag är usel på det här med bloggpaus, då jag älskar att skriva. jag blev jätteglad för era kommentarer. tack! ♥ jag kämpar på i skolan och är snart klar med uppsats nr två i religionkunskapen. i helgen blir det lite shopping i stan med sebastians ena tjejkompis (och numera min med) helena i stan på söndag. fika och sånt mys. födelsedagskalas för vår gemensamma vän håkan fyller år på lördagkvällen, alltid lika kul att gå på hans fester, han är nog världens bästa värd (; sen blir det slutprov på sex timmar, och sen har jag ett gamlat psykologi arbete som ligger och skräpar och måste färdigställas. helgen är proppad med andra ord. ska försöka klämma in lite hemmaspa med badbomb från lush, måla naglarna och fila fossingarna. älsklingen satt mig vid ett mysigt fotbad häromkvällen och tände massa ljus. avkoppling! ♥

vi ska på två husvisningar i helgen. bla "hus nr 1". och ett annat som ser ut att ha väldigt mycket potential. och sen har jag hittat ett till med sjötomt som är toppenrenoverat på insidan. vi får se vart vi hamnar. jag försöker hålla lugnet uppe. men ibland målar jag fan på väggen. hade ett två timmars samtal med sebastians systers sambo, givande och vi tänker lika. kändes skönt att få babbla av sig. han är en klok människa! jag har fina människor i livet och det märks så tydligt när man faller., vilka som fångar. ♥ det har varit lite för många faktorer som spelat in på senaste tiden. pang sa det, så brast allt. men med vila, lugn och ro och planering och prioritering klarar jag det här galant. i always do.

nu ska jag återgå till skolarbetet och kanske värma på den där goda köttfärsåsen som magen skriker efter. mums! pasta ska kokas bara. lite ny energi så jag orkar tänka klart! (: jag har börjat med järntabletter. och äter vitaminer (fiskleverolja, blåbärstabletter, folsyra och mitt val kvinna) och frukt så det sprutar väl frukt ur öronen på mig snart. hihi. bebisen & jag får som ni förstår det vi behöver (: liiite med fisk bara. så ikväll blir det "fisk i folie" med laxfilé, torskfilé, chili, purjolök, morötter, potatis, champinjoner och massa annat gott. mums! nej dax för matpaus (:

ha en underbar dag så hörs vi av. ta hand om er. sandra skickade ett mejl och undrade hur många som läser (då jag skrev att kommentarerna var glesa) ni är runt 300 unika besökare om dagen. och jag uppskattar er alla! ♥

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Flora

Fiskleverolja ska man inte äta när man är gravid då det innehåller mycket A-vitamin och kan värsta fall skada fostret i för stora doser. SLV avråder. Bara så du vet..

2011-05-05 @ 16:27:38
Postat av: Hanna

Kul att det är så många läsare! Undrar lite hur det funkar med att få banklån när man som ni ska flytta till en annan ort, för ni kommer inte att ha kvar de jobb som ni har nu? Eller har ni redan nya jobb på g där? /Kram

2011-05-05 @ 17:01:58
Postat av: fanny

hanna: ja visst är det :) började med typ 12 st :D så det är skoj. angående banklånet. vi har lite "bättre" för att sebastians föräldrar är premiekunder. egentligen ska man ha jobb på orten man flyttar till, men dom gör ett undantag. dock kommer sebastian snart ha ett jobb förhoppningsvis. för han har satt igång och sökt massor :) kram

2011-05-05 @ 17:10:39
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Marielle Sjögren

Låter jätte gott med "fiskmaten" hihi som ni skulle äta. Tack för tipset. Något för en som mig som äter enligt GI :).

2011-05-05 @ 20:34:53
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: fanny

marielle: det är GI gumman :) jag älskar det :D ska fota och lägga ut här strax :) puss

2011-05-05 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback