middag! fisk i folie på mitt sätt.

jag hittade inget bra recept, men vet att det blir gott såhär, jag och mysan och mamma gjorde det här och grillade förra midsommarafton (: mums! starkt! hihi.

nu ska jag hoppa in i duschen. och tvätta håret med banan shampo och tvåla in mig i coconut allt från älskade body shop. sen blir det galet sen middag (; vi har fullt upp här. älsklingen tvättar. jag pluggar, lagar mat, han städar lägenheten. på något mystiskt sätt blir det väldigt stökigt här hemma fort :$

puss raringar ♥



Laxfilé, torskfilé, chili, purjolök, lök, vitlök, broccoli, körbärstomater, paprika, potatis, palsternacka, vitt vin, olivolja, salt, peppar, citronpeppar, fiskbuljong, en skvätt vatten. i ugnen 25 min 180 grader. så får vi varsitt litet (läs enormt) paket med massa mumsig mat :D



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Det såg riktigt gott ut =)

2011-05-05 @ 21:32:36
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Det där måste jag prova att göra, såg verkligen gott ut! Tack för tipset :)

2011-05-06 @ 08:43:21
Postat av: Marielle

Tack förr mer noggran beskrivning:). Ser ruskigt gott ut:)

2011-05-06 @ 08:50:05
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback