middag!

nu är älsklingen snart hemma och maten är snart klar (: blir köttfärsås med spaghetti, och riven västerbottenost över. mums! funderar på att göra en liten sallad också. köpte två till paket med jordgubbar på coop nyss, dom är så jäkla goda! mums! är det någonting jag haft cravings på så är det jordgubbar. kan trycka i mig en förpackning om dagen.. hihi (:

sen åker jag till jobbet. idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. snart är kursen över och då ska jag ta ett plugg break, känner att jag är värd det. bara pusta ut och lägga all energi på planering, älsklingen, jobb, välmående och vänner såklart! jobbar bara tre timmar idag. men imorgon blir det en lååång dag. bra både för mammapenningen och får sparkontot ^^

ska ta och plocka ur diskmaskinen och fylla på nytt. ska bli riktigt skönt med en stor maskin igen, den här bänkdiskmaskinen tar då inte mycket disk (;

hoppas eran kväll blir till den bästa! när jag kommer hem så blir det mys och sova ganska omgående, ska upp tidigt på möte på mvc imorgon bitti innan jobbet. men vi hörs imorgon någonting! (:

ta hand om er ♥ puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback