mysdag och kväll

det var längesen jag skrattade så mycket. jag har haft tårar i ögonen hela kvällen och ont i magen. den här kvällen var det inte pga av ångest och oro, utan av glädje och mysigt sällskap! tack älskling och tack världens bästa mamma! vad jag älskar er! jag och min mamma har haft våra duster, men ingen mamma är bättre än min. det är när man faller och har det svårt man ser vilka som verkligen finns där. helena min bästa vän tex, hon är en sån person som alltid fått mig att känna trygghet. ända sen dag ett. mamma har stöttat, gett råd, tips, stöd, kört ht och dit, lämnat hämtat. tacksamma! och jag vet att mamma läser det här! du tog bort en stor del av vår oro och ångest ska du veta. du har kämpat för mig sen jag var liten. när jag var mobbad av en hel skola gjorde du allt för mig för att jag skulle må bättre, du slogs för mig och mitt välmående. ända sen jag var liten har du satt mig i första hand. alltid älskat mig oavsett hur jag än varit, jag har alltid varit udda, annorlundare i tänkandet, i klädstil. du har alltid varit stolt över mig, lärt mig att aldrig låta mig bli överkörd, men vara precis mot andra som jag vill bli behandlad, alltid vara ärlig om hur jag känner och tänker, och även lyssna på andras åsikter. alltid uppmuntrat mig att stå upp för mig själv och lärt mig att ha skinn på näsan. och det ska du veta mamma, att jag har fått från dig! ♥

hela dagen har varit så mysig! jag jobbade ett superkort pass, fick träffa fina anna, henne blir man så glad av! glad att du finns gumman! (hon läser också bloggen ;) hihii) åkte hem, gick och mötte mamma och fikade i solen och åt lite lunch. gick runt och kikade i affärer. letade efter mammabrallor med lite losefit.. hittade inte. ska kika på nätet (: gick hem, myste med katterna som satt i hallen och väntade på mig. man känner sig alltid så välkommen! ♥ la mig och mediterade. jaopp, jag mediterar minst en gång per dag (: mår mycket bättre av det. funderar på gravidyoga senare. älskar yoga! sen åkte vi in till stan, gick på bio, såg "water for elephants" grät, myste och log. vilken film. man sögs in i en fantastisk värld med en perfekt yta och en hemsk bakom kulisserna drama film. underbar, skrämmande, ont i magen och tårar av avsmak av elakhet. skulle jag vilja förklara den som! se! gick på mysiga restaurangen primo ciao ciao, mitt gamla jobb. käkade varsinn varmrätt, efterätt, kaffe, latte och te. drack vin, öl, och ja.. cola till mig (; när jag går ut och käkar, då tittar jag inte på priset. och det kan må vara dumt,. men jag resonerar som så. när man väl unnar sig, och ska njuta och ha mysigt. då får man äta det man vill. mat lägger jag gärna pengar på! en mysig, trevlig middag med många hysteriska skratt. fick magknip.

tack för i dag! sov så gott, dröm söta drömmar! och tack för att ni finns och skriver här. så mycket roligare att skriva då!

pussar!



du är det bästa vackraste underbaraste! jag älskar dig! avgudar dig! behöver dig! beroende av dig! du och jag älskling! alltid! ♥



Kommentarer
Postat av: MimmiWinter

Men gu vad söt du är människa :). Skönt att läsa ord av någon så positiv =)

2011-05-13 @ 10:46:38
URL: http://www.nattstad.se/mimmiwinter
Postat av: kajsa

vad mysigt ni verkar ha de jämt =)



trevlig helg lilla familjen!



2011-05-13 @ 13:43:55
Postat av: Anna

Tack gumman du är så söt! Detsamma! Puss

2011-05-13 @ 20:00:59
URL: http://Livetmedkarleken. Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback