sex månader

iih vi har det supermysigt här hemma (: älsklingen har lagat trerätters åt mig medans jag låg och njöt i ett skumbad med massa levande ljus, låg och inredde hela huset i huvudet medans jag badade. han är bäst! på dagen har vi varit och sett "baksmällan 2" och käkat massa popcorn och snacks!

vi har precis ätit den goda förrätten. mumma. räkcoctail med chili och lime dressing. stark och mycket mycket gott! till varmrätt blir det helstekt oxfilé i ugn. haft termometer och allt. så det ska bli perfekt. och det luktar gudomligt här hemma. marinaden gjordes på färska kryddor, rött vin, riven vitlök, soya, olivolja och salt och peppar. till det ska vi äta hasselbackspotatis och rödvinsås och en sallad. guud vad gott det ska bli! till efterrätt har han bakat en jordgubbschesecake med massa jordgubbar upptill. den är rosa inuti :D av alla mosade jordgubbar. jag har världens bästa och underbaraste make! ♥

ska mysa vidare (: ha en underbar kväll. i will. puss!



det är inte bara nakenfiskatter här hemma :P



goda räkcoctailen!



oxfilén smääälte i munnen.



jordgubbscheesecake som bästa bakat ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback