sov så gott!

jag är pyjamas påklädd, sminket är avtvättad, allt är insmort och det ska bli så skönt att krypa ner i sängen strax. älsklingen duschar sen så. sitter och lyssnar på joshua radin. jag tror aldrig att jag kommer tröttna på hans mysiga musik. vi har våra favoritlåtar med honom i en lista, den somnade vi alltid till förut. den påminner så mycket om i början. jag mår bra av hans gitarrspela och hans varma röst.

både dagen och kvällen har varit bra. jobbpasset gick i rasande fart och jag var på glatthumör. eller glad är jag alltid, det är riktigt kul att jobba, jag trivs så bra där! men tröttheten kändes mindre idag. skönt! kanske var för att jag kände mig så avslappnad iom att både jag och sebastian är lediga imorgon och ska hitta på massa mysigheter ♥ sen handlade jag lite mat på jobbet, blev massa flintastek, vi hade kampanj på dom för inga pengar alls. typ 19 kr för en. handlade så det finns massa god frukost hemma tills imorgon och även två fpk med färska hallon. mums! blev hämtat av älsklingen och david så åkte vi hem och åt thaimat hos sebastians föräldrar och där var hans lillasyster och hector's två kusiner (: uh, vi vet inte hur vi ska stava litens namn. med c eller k. så får skriva lite av varje och känna efter (; kanske blir finare med hector cobert. hm hm. tänka på som sagt! trevlig kväll med många skratt. hade även betygsamtal med min psykologi b lärare. fick MVG! riktigt glad blev jag såklart! :D roligt att jag trots att jag jobbat så mycket och varit illamående jämt och trött lyckades få det. happyface!

nu på kvällen har vi röjt här hemma, städat av allt, ytor, köket osv. och plockat undan. så det är fint imorgon (: och nu blir det sängen. ska bli SÅ skönt! ska bara borsta tänderna!

så, sov så gott kära ni. dröm vackra drömmar! ♥ puss!



nu har julius börjat med sina tre olika antibiotikor (stavas..?) så nu håller vi tummarna för vår fina älskade nakenfis! världens keligaste är han!



Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till 2

HIhihihi.... Gumman man kan oxå skriva Antibiotickakurer tror ja... :P eller ja om de är rätt vettifasiken! Men hur som haver... ;)



Hoppas han blir bra sötnosen!!!



Massa kramar Emma

2011-05-28 @ 14:51:48
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback