trött!

"god morgon" jag är inne i någon slags trött svacka. var helt slut när jag släpade mig upp för knappt en halvtimme sen. herregud, känns som jag sprungit in i en vägg. haha. men det går över. måste bara ta mina järntabletter. för det blev jag ombedd av vår barnmorska (: har precis ätit frukost, vi har inte hunnit handlat frukostmat ännu, så det blev torftliga rostmackor med hallonsylt. sliskigt! haha. ska ta en graip fruit också. lite nyttigheter.

jag ska sätta mig och plugga strax, sista sista nu på ena kursen sen ska jag tamifan ha "sommarlov" hihi. sen måste jag duscha. tog ett extra pass på trre timmar, helt dumt med tanke på att jag verkligen behöver plugga. hur som helst, ikväll blir det pang's världens bästa thaimat. mums! kommer sakna den där lilla thailådan utanför vår lägenhet!

planerade lite husrenoveringar igår jag och älsklingen och det här med fiberoptik i taket inne i relaxavdelningen eller kanske i bastun.. mm, det kommer bli så mysigt och fint! det sköna med det här huset är att allt är så fräscht, så det behövs inga grovrenoveringar. det är så skönt att bara kunna sitta och planera det lätta med att fixa det fint där hemma. för det känns verkligen som hemma redan. gud vad vi längtar! ÅH!

vill tacka er som kommenterat om bilderna jag fotat. jag ÄLSKAR att fota, och jag ÄLSKAR att ni tycker att dom är så bra. vilken glädje kick ni ger mig! trodde lyckan inte kunde bli mer komplett, men aj så fel jag hade. ni är helt underbara. jag ser verkligen upp till människor som kan ge beröm till andra! DET mina vänner är någonting som är så jäkla vackert! så tack!! ♥ marielle undrade vad jag tar för en fotosession. jag har med handen på hjärtat inte haft fotojobb på x antal år, och det är riktigt kul att det kommer igång nu. jag tar mellan 3500 kr - 7000 kr beroende på hur mycket bilder, ja helt enkelt omständigheterna och såklart kommer vi överrens tillsammans! blir alltid bäst då (: sen om man gör flera fotojobb blir det såklart skatt, så där faller det bort lite.

vi hörs snart igen! ha en underbar dag och var rädda om er. ska ni göra någonting mysigt i helgen? (: jag längtar tills imorgon. iiih 6 månader. känns som vi känt varandra ett helt liv (iof halva våra liv) och han känner mig utan och innan, men ändå är det sådär pirrigt och nykärt. jag älskar honom så!!

puss!




fiberoptik i taket!





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Det ser riktigt mysigt ut med fiberoptik i taken, ta nu och vila upp dig lite så ni orkar fira 6 månaders dagen imorgon =)

2011-05-27 @ 16:30:54
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: fanny

annica: ja det är sjukt mysigt :D funderar på att ha en "stjärnhimmel" i hektors rum också. lovar att jag ska vila. TRÖTT!

2011-05-28 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback