Hector

Nu ligger skatten i sin fina retro vagn och jollrar (: jag sitter och mumsar i mig sista glassen och hallonen som blev kvällens efterrätt och darling är ute i köket och har satt fart! Nu kör vi sa han och gav mig en high five innan han försvann :P jag har en stor kopp te framför mig och kikar lite på armageddon i bakgrunden. Har en Doris här som myser framför brasan söt hon är (: hon är så mammig med Hector ligger ofta vid hans vagn och vaktar <3

Fick en gullig kommentar nyss! Självklart får ni se före och efter bilder (: men när allt är klart känns roligare att visa då!

Nu ska jag sätta fart! PUSS!!

Lite bilder som vi tog nyligen när Hector hänger på älsklingens axel och rapar efter ett mål milk (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback