Indiskt

Hej allihopa! Mörker och skog utanför bilen som vi åker vi just nu (: påväg hem till huset nu lilla familjen och efter en runda i mysiga Linköping ska det bli skönt att komma hem igen. Baby björnen gör allt så mycket lättare ovh Hector älskar att vara nära mamma och pappa (: vi gick in på den där udda härliga barnbutiken och köpte velourbokstäver i senapsgult, knallrött, lime grönt och brunt i Hectors namn som ska agera vagnmobil på retrovagnen! Underbart fin är den, ska fästa fast den när vi kommit hem! Blev en sväng på polarn o. Pyret också som hade jubileumskläder! Jag har äntligen fått både långfillingar och tillhörande tröja i svart och vitt randigt från deras 76 serie! :D

Och nu efter en sväng inne på Hemköp så är vi påväg hem. Vi ska äta stark indisk mat ikväll med naanbröd och efter det ska älsklingen göra indisk efterrätt med bl.a. Ris, mjölk, saffran, kanelstång, kardemumma och nötter. Lite juligt och väldigt passande (; börjar få julfeeling i kroppen. Ska bli mysigt att få julpynta huset i början av december. Kikade på fina julstjärnor idag på åhlens. Blir nog sånna (:

Imorgon packar vi in oss i bilen och åker ner till Ullared och gekås vid 05. Hänga på låset (; ska bli riktigt kul. Tröttnar ju aldrig på det där varuhuset och Sebastian har aldrig varit där! Så han ser fram emot det också, (; det var det han sa iaf! Hehe.

Idag hände det någonting kul. Jag fick erbjudande om att fota för en tidning här i Linköping! Kuuul tycker vi (: blir jobb efter årsskiftet och jag kommer fota allt möjligt.

Min hemsida för plancherna börjar snart komma igång! Runt 1 december satsar jag på och adressen kommer vara lite bitterlycklig (; nu säljer jag via mejlen och det här känns som ett lite bättre och roligare sätt. Och mönster patent som det så fint heter är fixat. Alltså äger jag designen och ingen får låna eller kopiera utan min tillåtelse.. Verkar varit lite svårt att förstå innan :/ man ska inte låta andra utnyttja en.. Hrm.

Uh nu blev jag åksjuk. Ha en mysig kväll nu! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en trevlig helg:) kram

2011-11-03 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback