Lucia i globen

köpte precis biljetter till lucia i globen, tänk att det är lucia om lite mer än två veckor. luciatåget i globen är så vackert och stämmningsfullt och förra julen var vi på det med jag och min älskling ♥ ett år senare så har vi ett jättemysigt hus på landet, vi är gifta, vi har världens finaste hector och ja imorgon är det exakt ett år sen han mötte upp mig på bussterminalen i sthlm. jag hade varit hos my i vimmerby under helgen och där stod han, så fin så fin! lyfte upp mig och pussade på mig! tänk att det redan gått ett helt år. vi har verkligen hunnit med mycket. och jag kommer på mig själv ofta gå och le. jag är så lycklig! du gör mig till världens lyckligaste sebastian cobert. längtar tills vi ska titta på lucia! fira in julen ännu mer. nu börjar julkänslan sprida sig rejält i kroppen. nu är det bara julstädat hemma och snö ute som fattas.

hoppas ni mår bra och får en fin dag! jag ska måla väggar i svart och vitt .. inte blandat (; och mysa med hector. nu först för att vakna till liv ska jag titta klart på en film jag satt på häromdagen, sen så. solen strålar utanför och det blåser som bara den. älsklingen min jobbar och kommer hem ikväll och jag saknar honom!!, så blir pyssla här hemma själv idag. och det finns en del att pyssla med här om man säger så (;

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Då är det ett år sen vi sågs 2 min på busstationen i Västervik då ;) Tiden går! Kram

2011-11-26 @ 17:07:05
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

O då var det snöstorm!! Tack o lov inte i år ;)

2011-11-26 @ 17:09:02
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback