Fredag och helg!

hej underbaringar! sovit gott? hector har varit så orolig i natt stackarn. och jag trodde att efter att sebastian fått sova på hotell två nätter skulle avlida idag på jobbet efter så få timmar med sömn, men han var mer utvilad idag än när han fick sova fler timmar. kroppen har vant sig att sova lite. och det är ingenting som stör mig heller. hector är så from jämt annars, så vi är lyckligt lottade! lilla gubben! ♥ nu ligger han och sussar i sin vagn efter att han ammat och fått ny blöja (: jag har suttit och planerat min fredag. sebastian kom ju hem i går kväll, och då överraskade jag honom med att ha renoverat hela sovrummet :P jisses vad jag slitit därinne. med att dra ner tapeter, spacklat, slipat och målat tre vändor. idag ska jag måla en sänggavel på väggen. och om jag blir klar idag, vilket jag hoppas så slänger jag upp bilder här ikväll (: så det höll jag på med igår,. jag målade och målade och målade. medans jag bytte blöjor och ammade och fixade om vart annat. jag säger såhär: en guldmedalj till alla ensamstående föräldrar! nu skulle det säkert varit lättare för mig att vara ensam med hector om jag inte var så jäkla envis och ska hinna göra så mycket som renoveringar och städa hela huset, tvätta, mysa och leka med katterna, tända ljus och mysa runt här hemma, laga middag och ja.. ni förstår. jag var bokstavligt talat slut ïgår när älsklingen kom hem! haha. så då tog han hector och började med middagen och jag stod länge och duschade varmt och gjorde en hårinpackning och bara njöt. sen åt vi mysig middag ihop och tittade på en romantisk komedi och åt ostbågar och drack cola (; kom isäng vid tre tiden och gick upp igen vid åtta,. med ett hector mål och x antal bytta blöjor!

och nu är det dax för mat för liten igen! (: hörs senare! PUSS! och ha en underbar fredag! vi ska mysa till idol och laga god middag! och tända en brasa. det gjorde vi igår också. så himla mys!



min påbörjade fotovägg i hallen :P har blivit avbruten av någonting och ja, inte kommit så mycket längre. men en tillfällig spot har åkt upp, sen när vi renoverar hallen så kommer vi bygga in spottar där. blir mysigt sken iallafall (:






Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Måste säga att ni verkligen fått det så himla fint hemma, verkligen inspirerande! Blir sugen på ett vitrinskåp efter att ha sett Hectors garderob =) så himla mysigt och fint barnrum! kram

2011-10-28 @ 15:53:25
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback