Greengate överkast

Litens rum fixas och donas med och det är riktigt kul (och svårt) att hitta inredning till honom. Vi vill ha en "gammaldags" känsla över rummet och det är ju inte direkt min starka sida (; men jag hittade ett överkast i ljusblått med små vita stjärnor från greengate till Barnsäng och det klickades hem! (:

Idag kommer våra nakenfisar hem som vi saknat dom!!!! :D hectors gudmor och sällskap kommer på middag ikväll (: och nu på dagen blir det fixa i huset och åka in till Linköping och köpa kattmat och present till "tant ann" som Sebastian försöker lära Hector att säga..?! Haha. Och sen blir det som sagt middagsmys i gott sällskap i kväll. (: ska såga upp lite ved så vi kan elda i kakelugnen.

Hoppas ni får en bra start på dagen och har sovit gott! Puss&kram (:


Kommentarer
Postat av: ami

Vad härligt att ni får hem kissarna också! Så hela familjen är samlad :)

2011-10-05 @ 12:02:48
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: Maddy

Hej:) har läst din blogg här ett tag men har inte kommenterat. Nu däremot kände jag mig manad:) Kul att du satsar på lite gammeldags inredninng. Jag jobbar nämligen i en sån butik och vi har en webbbutik också som du mer än gärna får kika in på- Nyheter kommer peu on peu:) Kram

www.homeofhappiness.se

2011-10-05 @ 12:56:15
Postat av: Ann-Kristin

Föstår att ni saknar kissarna, jag hade nog inte klarat mig så länge. Men det är säkert annorlunda när man inte har något val. Det kommer säkert bli jätte spännande att undersöka hela erat hus och sitta i ett fönster och titta på allt som rör sig. Ser fram emot bilder framöver om vad som händer i erat hus. Lycka till i huset och med Hector!

2011-10-05 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback