Huset

Hej på er :) hoppas er dag varit bra! Jag känner mig full. Vi var i huset i går till halv fem på morgonen och renoverade. Kände oss faktiskt pigga och så men i morse efter tre timmars sömn så har dagen varit ganska seg faktiskt. Har känt mig riktigt trög! :P

Vi har hur som helst klarat dagen bra än sålänge och hunnit med både sjukhus besök med vaccination för Hector, han är en sån duktig bebis! Stolta föräldrar <3 sa knappt ett pip trots två sprutor. Gulle! Så nu sover han efter gos med mamma och pappa! <3

Sebastian kämpar på med renoveringen av hectors rum och jag grillar hamburgare på vår grill vi fick av Sebastians fina farföräldrar (: mysigt med elden att värma sig på och i kväll är det helt stjärklart ute! Vackert!

Kvällen tillbringas i huset och jag slet mitt hår lite smått eftersom jag glömt min laddare och mobilen laddas ur när som helst.. Så eftersom jag använder mobilen som tillfälligt internet så blir det här sista blogginlägget ikväll tyvärr och Maria, hanna, Petra, linda och alla andra jag hade tänkt mejla under kvällen.. :( vi får höras imorgon!

Ska tända lite ljus på bordet! För vi har äntligen ett köksbord :D och duka fram sen blir det hemmagjorda hamburgare!

Ha en jättemysig kväll och tack för att ni är så gulliga! Blir så jätteglad!!

Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback