Dagens Fanny











en schleeten mama! men glad iallafall :D nu gick jag ju inte ut med bara linne idag, sån förvirrad ammningshjärna har jag faktiskt inte :P utan en svart tight klänning åkte på och en stor stickad svart tubhalsduk (från bik bok) som åkte av ganska fort då solen strålar här i linköping idag (: kängorna som jag bara ä l s k a r är köpta på skopunkten i går faktiskt. invigde dom idag (: långkalsonger från polarn o. pyret.. födelsedagspresent från mami. och dom mörkarna ringarna under ögonen har jag fått från hector. tack älskling (; ska ta och sminka mig lite och packa ner liten i finaste vagnen och ta bussen till stan och möta upp min lattepappa. hehe. interskämt! så ska vi fika i solen på en mysig uteservering och sen ska vi gå förbi en gullig liten barnbutik här och så ska liten få välja ut en fin trämobil som vi ska hänga över hans säng. (:

hoppas ni får en underbar måndag! det ska vi ha (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hej låter som en riktig mysdag! Har ni anknytning till Linköping eller varför hamnade ni där? (ny läsare) om ni inte vet det redan har jag tips på mysigt café. Ligger direkt efter drottningbron på tanneforssidan. Litet gammalt rött hus och servering i trädgården vid ån :) supermysigt!

2011-09-19 @ 19:56:34
Postat av: Jessica

vad fin du är!

2011-09-19 @ 21:38:54
Postat av: Marielle

Hihi gumman förlåt om du ta illa upp men vilka stora tuttar du fått ;). Helt enorma hihi.

2011-09-19 @ 21:54:34
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Hihih.. Finaste Fanny!

Puss <3<3<3<3

2011-09-20 @ 10:01:54
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumsan!



Så otroligt fint och mysigt ert hus verkar vara! Och jag ser verkligen potentialen. Blev kär i dörrarna till the walk in closet. Jag är sån som tycker om det gamla och mysiga och det moderna. Hur jag ska kombinera det i ett framtida hus vete katten! Kanske ni kan bana väg för lite inspiration i den frågan...?

2011-09-20 @ 10:34:09
Postat av: Anonym

Kan knappt komma ihåg hur jag hamnade på din blogg, men suttit o läst och njutit av ditt fina sätt att skriva o ditt positiva sätt! Konstigt det här att läsa bakåt, betyder att jag förstod att Hector föddes för tidigt o jag fick läsa mig bakåt för att hänga med.

Allt gott till er!

2011-09-22 @ 09:57:55
Postat av: E-B

Kan knappt komma ihåg hur jag hamnade på din blogg, men suttit o läst och njutit av ditt fina sätt att skriva o ditt positiva sätt! Konstigt det här att läsa bakåt, betyder att jag förstod att Hector föddes för tidigt o jag fick läsa mig bakåt för att hänga med.

Allt gott till er!

2011-09-22 @ 09:58:20
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: M

Nu har du varit tyst ett par dagar o jag börjar bli lite orolig. Hoppas inget dåligt hänt utan att ni har d för bra o donar på med huset för fullt att d inte finns tid över för att blogga :)

Att läsa din blogg sätter guldkant på min tillvaro ;)



2011-09-22 @ 22:05:36
Postat av: Ami

Jag tycker du är fantastiskt söt utan smink också Fanny! Hoppas ni har det bra och att ni pysslar för fullt i huset, så nyfiken på mer bilder! Du ger så mycket positiv energi till dina läsare, helt underbart! Kram på dig!

2011-09-23 @ 09:12:17
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback