God kväll

hej sötnosar (: hoppas ni har det bra hemma i stugorna! vi myser i vardagsrummet här och äter choklad och tittar på hollywood fruarna. har haft en mysig lugn kväll ikväll med idol, mys och lite smågodis. firar att min fina älskling klarade sitt körkort på första försöket :D glada minst sagt! så stolt! men jag är inte förvånad, det har gått så bra hela vägen. han hade både teoriprovet och uppkörningen idag (: jag har liiite prestationsångest kan jag säga :P hade min första lektion idag och jisses, vet inte om jag är ringrostig, eller bara sjukt nervös. för jag blev helt förlamad. får hoppas att det släpper.. imorgon har jag nämligen fyra lektioner (: ska bli kul. kommer vara väldigt intensivt nu. och jag hoppas att det går vägen, hade varit riktigt skönt! ska ta och plugga massa teori imorgon kväll tänkte jag.

dagen har varit riktigt skön, vi brukar flänga runt överallt känns det som och ha massa inplanerat, och då är det så skönt att ha dagar som är så här. uppskattar det så! låg i sängen efter jag ammat hector och myste med älsklingen och hade hector på magen/bröstet som en liten groda. sånna stunder uppskattar man så mycket! vi åt hämtpizza till middag. och sebastian fick en present av mig för att han klarade uppkörningen (: blev en mocca master till kaffeälskaren! han blev jätteglad :D

det ser ut som att vi får komma hem snart, ja, flytta hem till huset. känns helt underbart och vi längtar verkligen! känns skönt att äntligen slippa flytta runt och få iordning på vardagen och huset (: min morfar från österrike kom idag till sverige och han och mamma kommer och hälsar på snart, inom en vecka skulle jag tro. vi sa inget datum exakt, men tanken är att vi ska bli klara med hectors rum, det har strulat med att få hem gipsskivorna som ska sitta på väggen /: men nu har vi både körkort och bil så i övermorgon så sätter vi igång igen och jag vet att när vi väl har allt hemma så går det undan! ska förbi ikea också och köpa lite inredning till litens rum. ska bli så kul att morfar äntligen får träffa hector. han längtar verkligen! min snälla fina morfar (:

älsklingen kom med smörgåsar nyss som vi mumsat på, och hector har ätit nyss med. så ska vi sova snart. kommer komma till huset i övermorgon, och då ska jag ta med mig överföringssladden, för har ju lite bilder att visa (:

ha nu en fortsatt mysig kväll. så hörs mer imorgon! massa pussar&kramar!



min helena kommer antagligen hit nästa vecka. blev överlycklig när hon berättade det igår. trodde inte att vi skulle ses förens i början av december pga av hennes jobb och massa inbokat. men whii. happyface! :D






Kommentarer
Postat av: mimmi Winter

Men wow - kul med körkortet ju =) grattis till honom då =) Och lycka till - du fixar det.

2011-09-27 @ 14:45:36
URL: http://www.nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback