Hectors säng

jag hade redan innan vi blev med barn bestämt att jag skulle köpa den här sängen när jag väl fick barn. den är en nyproduktion på en gammal gammal säng, och dom är riktigt svåra att få tag i. och eftersom dom är på pricken lika så fick det bli en ny. dom som gjort den återigen är danska sebra och på blå elefant köpte vi våran. sängen tillsammans med madrassen gick på runt nio tusen. det hade jag aldrig lagt på en enbart spjälsäng, men den här kan hector ha tills han blir sju. får vi se om han vill det också :P hur som helst, vi tycker väldigt mycket om den. och det är väl sån stil som vi kommer inreda litens rum i sen när det är klart. (imorgon fortsätter vi renovera och sätter upp gipsskivor på väggarna.)











Kommentarer
Postat av: Marielle

Mysigt säng o fina sängkläder:).

2011-09-19 @ 22:16:06
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback