Morgonmys

God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag är ruskigt trött trots att jag sovit runt fem timmar (ovanligt numera haha) tror det kan vara att jag koncentrerade mig så mycket igår när jag körde. Det blandat med lite nervositet och Fanny blir utslagen :p hur som helst sitter på bussen nu påväg till körskolan dubbellektion som slutar elva sen ska jag fixa lite på stan innan jag möter upp älsklingen och Hector så åker vi i BIL hihi till Woody och köper gipsskivor (: och idag och ikväll blir det fixa i huset. Fokus är hectors rum!

Mysig morgon fick jag iaf innan jag var tvungen att kravla mig ur sängen och hoppa i duschen. Finaste Hector är så gosig var inte lätt att slita sig från honom och älsklingen ): men vi ses ju snart igen! <3

Vad hittar ni på idag? Hoppas hur som helst att ni får en mysig dag och tar hand om er!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback