morgonmys

god morgon! hoppas ni sovit gott (: jag är utvilad och nyduschad. börjar bli hungrig, men väntar in älsklingen som är påväg "hem" nu. han har varit och kört sitt sista moment innan uppkörningen (: duktig!! stolt fru :D jag och hector låg nästipp mot nästipp och myste länge imorse, tittade in i varandras ögon och bara gosade. en riktigt bra start på dagen (: efter det stoppade jag ner honom efter att han ätit i sin säng och tog en dusch, klädde på mig, har kokat alla flaskor till pumpningen och hans nappar. har plockat och stoppat in en maskin med tvätt. vart kom all energi ifrån? haha, när hector kom fick jag massor av energi. även fast allt tar aningen längre för att jag hela tiden måste gå och titta på skatten och stå och stryka honom över hans duniga mörka hår så blir saker här gjorda (:

idag ska vi hem till huset och fixa lite inför helgen, sebastians föräldrar kommer på besök och det ska bli riktigt kul att få visa dom huset. hoppas bara att vi hinner så långt i renoveringen i hectors rum som vi planerat, vi är optimister jag och sebastian :P men vi kommer ju iallafall en bit. tack för era gulliga kommentarer. blir så himla mycket roligare att skriva här när ni skriver. så keep up the good work (;

sängen vi köpte ni vet den där skräffar sydda är klar och nu ska vi bara bestämma en dag för leveransen och samma sak med den enorma soffan till biorummet. kommer i början av nästa vecka. nu börjar det bli hemtrevligt ju (: tänkte fota mer idag. fick så jäkla bråttom sist så hann inte så mycket :P men ikväll så. vi kommer antagligen sova över i huset så vi får mer tid. mysigt att tända en brasa på kvällen och mysa hela familjen i soffan med en kopp te. kärlek ♥

vi ska till neo snart och väga liten som håller på att öka i vikt kraftigt. jag har jättefet mjölk, och eftersom han är prematur så "ska" han gå upp 30 g om dagen.. liten går upp dubbelt. han hade nog varit en stor bebis om han låg kvar hela tiden (: lillgrodan. sen blir det huset som sagt. vi hörs lite senare. ska ta och äta frukost nu innan hector ska amma igen.

puss&kram ♥



korgar från mio så fint till veden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback