tack

för att ni är så fina och lämnar så fina kommentarer. det värmer i hjärtat. blir så himla himla glad. tänk att ni är så fina och kan säga så fina saker till någon bakom en skärm. det är storhet i självkänsla det. att kunna ge så mycket till någon annan, det är inte ofta människor gör det, det verkar vara läskigt att kunna berömma någon annan, men ni, ni kan! jag beundrar det hos er. och jag är väldigt glad att ni trivs här. för jag trivs med er.

så tack ♥



jag idag. stora stickade koftor och grova kängor, en fanny på hösten.



Kommentarer
Postat av: M

Du o din familj påverkar en på djupet o säkert många andra här. Därför är det så lätt att lämna en kommentar o verkligen tycka o känna. Orden kommer direkt från hjärtat.

2011-09-26 @ 10:55:09
Postat av: Helena

Kan det glädja så mkt så klart man kan ge en kommentar:D. Det är väl egentligen det minsta man kan göra när man får ta del av så mkt av ditt liv:) kram kram o fina bilder på både dig och Hector!

2011-09-26 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback