vardagsrum

vi börjar få lite iordning nu. fattas en mysig matta och soffbord. sen så (:


















soffsn är köpt på bolia, kuddarna på ikea och h&m home, gungstolen är det någon designer som designat minns inte vem, kubhyllorna är köpta på bolagret, tidningsstället på designtorget, i fönstret står elflugan, tvbänkarna i högblankt vitt är köpta på ikea, lampan på tvbänken är min älskade bourgie lampa från kartell, lampan i taket är köpt på ullared. och hectors stol som inte alls ska stå där :P kommer från brio. brio grow.

ursäkta dom usla bilderna, natt och massa tända ljus.




Kommentarer
Postat av: Ami

Det riktigt lyser kärlek Fanny! Jag och min pojkvän ska äntligen flytta ihop till en egen lägenhet nu och jag sitter här och tar upp inspiration som en svamp haha! :D du har sår ätt i att man skapar sig sin egen lycka! Störst av allt är kärleken! Kram till er alla!

2011-09-16 @ 12:15:06
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: M

Sicken så snyggt d blev!

2011-09-16 @ 13:06:05
Postat av: Ann-Sofie

Vad fint ni har det, man känner doften av kärlek & yankee candle ända hit1 :)

2011-09-18 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback