Blomkålsgratäng

Lagade jag till lunch! Mums! Herrn i huset är inte förtjust i det så jag passade på till lunch och det blev massa matlådor perfekt! Hector fick sin lunch gröt innan jag åt, så gör vi alltid. Och nu sussar han och lär sova två timmar. Så jag tänkte städa vidare! Kommit långt! Sen blir det promenad med barnvagnen hoppas bara att vädret vill bli lite bättre nu regnar det här. Våren vart äääär Duuu? :P Maria kommer hit nästa helg. Då kan det väl vara lite sol iaf! Tycker jag :D

Ska ta och hänga upp tvätten som blev klar precis och städa undan i köket!

Hoppas ni mår bra <3 fotade ut genom fönstret. Vet ni hur härligt det är ett sticka ut huvudet se en drös med kossor i hagen precis bredvid vår tomt och så sjön. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback