Fredag!

Helg! Titta va snabbt det gick! :D jag sitter och lyssnar på my chemical romance - i don't love you. Det är en av mina bästa låtar. En sån jag aldrig tröttnar på, i vår bil i ett parkeringshus i Norrköping! Fint här! Ja inte inne i garaget, men i Norrköping! Jag är vrålhungrig och kortet lämnades såklart hemma! Men så är det ibland. Mycket man ska ha i huvudet med en liten och en mamma som varje morgon inte får behålla det lilla hon fått i sig. Haha lätt vare inte! Anledningen till att vi är här är för att Sebastian fått ett bättre jobberbjudande, med bättre lön och bättre avtal. Sen ska vi hem, jag har ingen aning om kvällens planer, vi har varit tillsammans i 1,5 år idag. Och det känns så mycket längre! Kan nog vara att vi känt varandra i femton år. ^^ hur som helst. Han ska fixa mysigt inför ikväll och jag har blivit tillsagd att sitta med fotbad och ansiktsmask. Låter som det blir en väldigt bra 1,5 års dag (; han är bra på att få till det där lilla extra <3

På dagen ska vi helgstäda tänkte vi. Egentligen brukar vi göra det på torsdagar, men ingen orkade och vi valde en kväll tillsammans istället för med skurhinken i högsta hugg! ^^

Blöjbyte dags på liten Hector! Hörs sen (: ha en mysig fredag! Puss&kram!

Hector i sin nya body från småfolk. Vi gillar barnkläder med färger, det har ni nog märkt! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback