God morgon söndag!

Precis ätit frukost, och nu dags för storstädning! Tvätta alla fönster i huset, lister, badrum, golv, väggar, bädda rent.. Ja en ordentlig storstädning! Imorgon får vi ju finbesök från socialen (; fast vi städar mest för att älsklingen fyller 27 år imorgon. Tre år kvar till trettiårskrisen (; så glad och positiv som han är tvivlar jag på det haha!

Mitt minne är bra men vääääldigt kort, vi glömde helt bort att släcka ner i går. Tack och lov att vi källsorterar haha (; något att bidra med iallafall (:

Nu sätter vi igång! Ha en fin dag! Puss!


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Haha min Christopher har mindre än 1 år till trettioårskrisen! Och jag mindre än 2 år :S hjälp haha!



Och du, inte hela världen att ni glömde släcka igår, det är ju mest för att visa att man bryr sig och inte för att världen räddas ;) här på vårt område var vi typ de enda som släckte ner. PUss

2012-04-01 @ 15:48:03
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Tessi

Socialen...why!!!? Säg inte .....

2012-04-01 @ 17:05:49
Postat av: fanny

tessi: säg inte vadå?

2012-04-01 @ 17:38:17
Postat av: Tessi

...Att det är pga S familj..?!

2012-04-01 @ 19:41:45
Postat av: Carro

Öh varför ska soc komma??? Är de pga Sebastians familj? :s

2012-04-02 @ 09:02:04
Postat av: Marie

Vafan är det för frågor som ställs? Är det aldrig någon som läser inlägg som skrivits innan?

Okej att en blogg är en "öppen" plats men någon måtta finns det väll?



Ni kommer bli en underbar jourfamilj. Du har alltid varit en underbar människa Fanny. Du har en stor plats i mitt hjärta!! <3

2012-04-02 @ 20:24:02
URL: http://honeybop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback