God morgon!

Jobbade åtta timmar igår sjuk. Fy! Men jag bet ihop :P eller sjuk och sjuk gravidsjuk. Jag sprang på toa x antal ggr och fick inte behålla någonting. Undra när illamåendet kommer ge sig. Vissa dagar är värre än andra. Men helt klart underlättar det att vara hemma och kunna vila! Blev överraskad av mina älsklingar en timme innan jag slutade. Alla tycker Hector är så charmig :D vilket han är! Goare unge har jag aldrig träffat så snäll och mysig! Han har börjat härma oss mycket och det senaste är att han blåser. Jag blåste honom i ansiktet en gång när han var varm och sen dess har han gjort detsamma. Så fort han ser oss blåser han oss i ansiktet men även rakt ut i luften :D riktigt gulligt är det!

Första dagen på älsklingens nya jobb idag. Inget jobb han kanske skulle hurrat över men ett jobb! Väntar svar från handbollsklubben om konsulent jobbet. Men tills vidare! Grattis hur som helst finaste! <3 kommer bli tomt utan honom här hemma efter långledigt! Och jag kan lova att Hector kommer tycka att det är jättekonstigt att bara mamma är hemma haha! Vi gör det mesta ihop så nu blir det lite annorlundare. Men en mysig dag ska vi minsann ha jag och Hector och katterna! magen är orolig sen igår så det blir lugna aktiviteter.

Nu fick jag frukost på sängen! Mysigt! <3 vi hörs sen! Ha en riktigt bra dag!

Puss&kram! På bilden som jag tog igår blåser dom på varandra haha :P


Kommentarer
Postat av: Petra

Han ser verkligen hur snäll, mysig och go ut som helst! kärlek

2012-04-12 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback