GRATTIS ÄLSKLING

Idag fyller min fina älskling 27 år (: grattis älskling! har firat med frukost på sängen, paket och sång! Var en trött en jag kom in och firade i morse vid halv åtta! Gulle <3 han blev glad för sina paket! Alltid kul att ge bort saker som uppskattas (:

Nu har socialen precis åkt och det gick jättebra! Dom tyckte att vi passar jättebra som familjehem och det är nu den "utredningen" vi kommer fortsätta med. Sen kan det eventuellt bli bara vissa helger, eller på heltid, det får vi se! Bra väldigt bra känns det iallafall. Det här vet jag att jag och Sebastian passar för! Jag vill hjälpa andra och sebastian med, han har ju jobbat med utsatta barn och ungdomar i skolansvärld. Så av vissa kommentarer jag fått nej vi fick inte hit socialen pga av Sebastians familj!? Hur tänkte ni då? :P utan för att vi kommer bli familjehem / extra föräldrar till ett utsatt barn som helt enkelt inte kan bo hemma av olika skäl.

Nu sover vår tröttis och vi ska kolla på film och sen baka en pavlova tårta med färska hallon och jordgubbar. Gott gott :D

Ha en riktigt mysig dag! Här skiner solen och snön har smält! (: puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni kommer passa perfekt för det! Önskar att fler vore som dig Fanny, världen kan inte få för många av så vackra människor.



Kramar

2012-04-02 @ 12:47:51
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och lillebror i magen.

Ni kommer bli en jättefin stödfamilj!



Vilken god frukost!

2012-04-02 @ 13:02:04
Postat av: carro

jahaa okej.. nej eftersom dom har varit så elaka mot er tänkte iaf jag att dom kanske gått så långt att dom anmält er till soc för nån påhittad grej eller så :P

2012-04-02 @ 16:43:31
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Ni kommer passa kanon! Min storasyster är ju uppväxt i fosterfamilj och hennes föräldrar var helt underbara, precis så tänker jag mig er! <3 Kommer bli kanon! Själv vill jag sååå gärna hjälpa utsatta katter, min högsta dröm är att få driva ett katthem.. hoppas det blir så innan jag trillar av pinnen! ;) Puss

2012-04-02 @ 17:08:55
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Marielle

Det ska bli spännade att få fälja er resa som fosterfamilj:). Fast du kanske inte kommer lägga ut något i bild eller test om det pga olika orsaker? Men jag tror på er och tycker ni är bra människor :).

2012-04-03 @ 09:45:49
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anna-Ellies mamma

Ser ut som brickan man fick på förlossningen :D fast utan flagga!!

2012-04-06 @ 14:51:11
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback