Kantarell smörgås

Gosiga älskling gjorde riktigt god lunch till oss! Har aldrig ätit kantarell macka :) men det var riktigt gott! Satt bra i magen och sen fortsatte vi städa! Håller fortfarande på. Jag ska torka av alla ytor nu. Ägnade två timmar till att storstäda köket. Haha Maria trodde inte soctanterna skulle slicka på köksluckorna! Jag tar iiiinga risker :P pedant ut i fingertopparna lite sjukligt är det nog. (; alla har vi våra speciella läggningar jag är gift med ajax flaskan och disktrasan.. Hur som helst! Ska ta och laga middag strax! Köttfärsås med spaghetti är riktigt hungrig! Som alltid numera (:

Hoppas ni mår bra? PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Recept tack!! ;) Vi brukar göra varma mackor med kantarellstuvning men det där såg annorlunda ut så nu blev jag nyfiken :D

2012-04-02 @ 17:11:52
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jen: det finns på spisa.nu :D sök på kantareller så får du upp två olika katarell smörgåsar. ena med persilja, det är den vi ätit. MUMS!

2012-04-03 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback