knäppis.com


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma Till 2

Va söt du är Fanny.. Btw gick tillbaka i bloggen och såg det där med Sebbes syster!!! Ja jag säger som alla andra. Jag undrar faktiskt va problemet är? Så länge man älskar varandra och känner att DE man gör är rätt.. Ja det är rätt i ens ögon. Kanske inte i andras! Men det är ens val. Och sånt ska respekteras..



Även fast jag bara träffat dej några gånger osv och pratat med dej så ÄR du verkligen helt fantastisk. Du skapar en sådan harmoni i bloggen och runt dej. Du är som ett spa. Man tittar in och möts av värme och lugn samtidigt som man glider in i texterna du skriver med kärlek.. Äh det är bara ljuvligt haha...



Jag tycker att allt ni gör är bara KÄRLEK hela tiden. Det är fantastiskt att läsa! Och jag tittar ofta in och älskar alla fina bilder du lägger upp.



Hoppas du slipper en massa skit nu. För varför ska man få skit för nåt som man ändå själv känner sej nöjd med?!



Ja hör avundsjuka när jag läste det du hade skrivit.

Det handlar inte om VEM du va DÅ. Utan VEM du är NU. Man lever i nuet inte tillbaka



Massa pussar o kramar till er. Ha en underbar påsk <3



//Emma

2012-04-04 @ 22:33:31
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Snyggve.com ;)

2012-04-04 @ 23:10:13
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Evelina

Söt knäppis ;)

2012-04-05 @ 07:10:06
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: M

Det spelar ingen roll vilken hårfärg du har, du är ändå fin :)

2012-04-05 @ 07:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback