Kväll

God kväll allihopa! Hoppas ni har haft en bra och mysig onsdag! Jag gick runt i pyjamas ett bra tag innan jag hoppade i mjukiskläder. Vilken förändring.. Måste ta och rycka upp mig och bli lite mer som bree i husfruarna, eller inte. Så fixad orkar jag inte. Inte en regnig onsdag iallafall. Men det är som våra grannar säger "det är så skönt att bo på landet då kan man gå runt i pyjamas hela dagarna" jag känner mig mest trött och sunkig när jag gör det, pyjamas hela dagen alltså. Har iallafall förlikat mig med att jag alltid trots gravid eller inte gravid kommer leva bokstavligt talat i mina polarn o. pyret långkalsonger. Jag skrattar för mig själv när vänner säger att "du är alltid så snygg Fanny oavsett vad" ha! Då har ni inte sett mig när jag inte bryr mig. För tydligen behöver man inte bry sig om sitt yttre när man bor på landet.. Ja jag går ut och hämtar posten i pyjamasbrallor och gummistövlar med morgonfrilla mitt på dagen. Dags att rota lite i garderoben känner jag.. Jag är SÅ trött! :P

Dagen har gått framåt, har mest pluggat, myst med hector och umgås med älskling när han kom hem. Gjort snus precis. 36 timmar i ugnen. Galenskap. Men billigt var det ju. Och jag fick en gratis fylla. Fick gå ifrån så tog snusaren över ^^ vara rädd om våran zid! <3

Varit på kvällstur med bilen och pratat pratat och pratat om allt och ingenting. Mest planer, framtid och planering, om hur livet som tvåbarnsföräldrar kommer bli. Mysigt! Längtar riktigt mycket efter att få hålla honom i famnen. Lukta på hans fina hår och bara gosa! Bebisgosa! Våra fina killar! <3

Druckit en stor kopp te med kvällsro. Man blir verkligen lugn och trött! Sitter och gäspar för fullt. Älsklingen sitter vid datorn och deklarerar. Va bra att han får tillbaka så mycket för att han körde så många mil med hans gamla jobb. Och jag får tillbaka också! Jag gillar skatteåterbäringen :D

Nej nu stänga igen datorn och krypa i säng. Har duschat och det är så skönt att sjunka ner nyduschad och kramas. Sebastian är den första jag kan ligga nära när jag sover konstigt nog. Han är väl väldigt skön att klänga på ^^

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback