Morgonstund

God morgon raringar! Hoppas ni vaknat upp pigga glada och mår bra! Jag har legat och slöat i sängen i snart tre timmar. Måtte den där lilla gossen vakna nu så jag kan amma honom och duscha sen (; ska iof inte börja dagen med dusch utan storstädning inför helgen. Fredag idag, helt klart den bästa dagen på veckan trots mammaledigheten. Tänkte överraska älsklingen med färdig middag med tända ljus när han kommer hem efter jobbet. Så ikväll blir det vi skulle ätit igår Caesar sallad med knaper stekt bacon och hembakad baguette. Gott! Fredagsmys ikväll med film och gos och lugn och ro!

NU vaknade Hector! Hörs sen (: puss!


Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Saknar dig också gumman!! Med oss är det bra! Hur är det med er??



Jo jag vill amma så länge jag känner för det, gärna tills hon blir 1 år, men hur gör du då när du jobbar extra? För jag ska ju börja jobba var 4e helg och en kväll i veckan i augusti, då är hon 8 mån!



Puss! <3

2012-04-13 @ 09:37:15
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback