Mormors pjucks

Visst har Hector fått fina skor av sin mormor! :D det är faktiskt första gången han har "skor" på sig! Och nu när pappa Sebastian och Hector åkte iväg till förvirrade mammans jobb (glömde min läpp piercing igår i mitt skåp och det växer igen på nolltid) så tänkte jag överraska med nybakta scones till frukost. Gott! Sen fixar vi inne på toaletten (renoverar ju på helgerna) och om solen kikar fram ska vi vara ute mycket idag! Går fick jag en bild på mina älsklingar "vi är ute och tittar på kossorna och saknar dig" <3

Ha en jättemysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbart fina tofflor. =)

2012-04-29 @ 12:30:04
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback