Mössa?!

Hej Fanny! Jag bara undrar varför Hector alltid har mössa på sig? :)

Svar: hej felicia :) det har han inte alltid såklart. Dock är vi ute väldigt mycket och ja, det är inte varmt ute för ett litet bebis huvud. Sen fotar jag ofta när vi är påväg ut eller har varit ute, men inne har han aldrig mössa på sig. Så man kan säga att han har mössa ofta, men inte alltid! Ni ser ju inte oss 24/7. dom senaste bilderna på Hector i soffan hade vi vädrat ut i hela huset, då hade även jag mössa (;

Hoppas du fick svar på din fråga! Kram!


Kommentarer
Postat av: Annica

Plus att små barn har så känsliga öron att de lätt för öroninflammation och kan man undvika det med att ha mössa på så gör man det ;)

2012-04-30 @ 13:18:41
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Felicia

Då förstår jag, tanken slog mig bara för alla bilderna som syndes så hade han mössa. Men sen så är det ju snyggt också, finns ju massvis av tjusiga bebismössor. Frågan var absolut inte illa ment, kommentaren innan verkade tro det. Jag var bara nyfiken :)

2012-05-01 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback