På jobb!

Hoppas ni mår bra. Blir så glad för era snälla kommentarer. Vart så ledsen igår både jag och Sebastian. Men nu tar vi nya tag. Det är lustigt hur man kan bli så nere av en okänd människa. Men idag har jag blivit glad av alla fina ord här inne <3

Är på jobbet. 1,5 timme kvar. Bara jag och en nybliven vän Gustav som är kvar. Och det är lite slappt (: skönt på en lördag! Saknar mina älsklingar så himla mycket! Och ser fram emot en riktigt mysig lördagskväll med lasagne och sallad, godis och film!

Vi hörs säkert mer ikväll! Tänkte ta och fota huset insidan då och visa imorgon! Så vi får in lite inredning också :D

Puss! Mitt lilla gos i bilen igår med parmesan osten i ett stigit grepp :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch folk kan vara så elaka..... fattar inte att man har samvete... gah, tänkte skriva med min bloggadress... jag har ju typ inte gjort de innan, vet inte varför, så fånigt... vet att mina kommentarer varit lite lustiga ibland men jag har aldrig menat nått illa.. jag beundrar dig sjukt mycket och har nog ibland varit avundsjuk på dig ... med ert fina hus å allt, nu ska jag kämpa för mitt eget istället och sluta va avundsjuk. du är superfin fanny, och din familj med. du kanske känner igen mig föresten... vi sågs ju för ett par år sen när du var ihop med alexander, men de va ju ett tag sen :P hoppas ni inte är ledsna längre du å sebastian, hector är superfin just the way he are <3 folk hittar alltid fel, i allt... läskigt egentligen :/

2012-04-14 @ 19:57:54
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback