Påskledigt

Blev visst lite påskledigt härinne. Ni är lika tysta som jag så det kanske är förlåtet iaf :P

Vi har haft en mysig dag hitintills! Låg kvar länge i sängen och myste. Gick upp och åt frukost i en evighet, varit på barnvagnspromenad med Hector tillsammans och bakat kärleksmums (mockarutor) gott till fikat efter lunchen :D och renoverat inne på lilla toan!

Ska mysa med katterna och sen laga middag. Blir thai ikväll kyckling i gröncurry med färska wook grönsaker! Nomnomnom! Stark ska det va!

Film och mys ikväll. Sista röda påskdagen. Slappdag! Tänkte lägga mig på soffan med en kopp te och bläddra i en tidning!

Hoppas ni mår bra och haft en jättemysig påsk! Det har vi (:


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh gumman, jag drömde om dig i natt. Jag skulle åka till dig, men hade lite problem att ta mig dit eftersom jag inte ville att min pappa (???) skulle köra i mörkret för att hämta mig haha. Vaknade innan allt löste sig så du var aldrig "med" i drömmen ;) Knasigt värre! <3

2012-04-09 @ 17:52:29
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: carro

har du ändrat dig om att låsa bloggen? :)

2012-04-09 @ 20:10:17
Postat av: Helena

Kraaam

2012-04-09 @ 22:47:48
Postat av: Fanny

Carro: dom har slutat läsa bloggen, dom jag inte kunde skriva vad jag ville för (; så jag avvaktar blir det bättre så låser jag inte.

2012-04-10 @ 08:32:06
Postat av: Nina p

jag älskar din blogg och ser fram emot att läsa mer. glad påsk

2012-04-10 @ 11:44:31
URL: http://www.blackjack-bonus.se/
Postat av: Marielle

Det ser JÄTTEGOTT ut :).

2012-04-10 @ 13:47:27
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback